In martie 2008 Alex Visa infiinta alaturi de Dorin Boerscu agentia de marketing interactive HyperActive. Dupa aproximativ un an si jumatate Lowe&Partners si Initiative intra in actionariatul agentiei interactive, achizitionand un pachet de 80% din actiuni. Discutiile dintre cele doua enitati au fost initiate in urma cu 6 luni si au fost finalizate zilele acestea, parteneriatul reprezentand “mult mai mult decat o simpla tranzactie de actiuni”, spune Visa.
Potrivit Registrului Comertului, actionariatul Hyperactive este compus din Dorin Boerescu (30%), Liviu-Catalin Mircea (30%), Alexandru Visa (30%) si agentia de publicitate Godmather (10%). In urma tranzactiei restul de 20% din actiuni au ramas in proprietatea lui Alex Visa.

”Nu a fost o decizie de moment, discutiile au fost initiate cu aproximativ 6 luni in urma si finalizate zilele acestea. Acest parteneriat implica mult mai mult decat o simpla tranzactie de actiuni. Mai importanta este valoarea sa implicita: ca membru al grupului Lowe, HyperActive va avea acces la resursele locale şi internationale ale grupului, precum si la portofoliul de clienti. Mai mult decat atat, avem un plan bine stabilit de viitoare investitii in vederea extinderii si dezvoltarii”, a declarat, pentru Wall-Street, Alex Visa (foto).

Acesta a afirmat ca parteneriatul cu Lowe&Partners si Initiative nu reprezinta urmarea unui plan ante stabilit de ”a vinde”. ”Oportunitatea s-a ivit, am negociat-o si am ajuns la o solutie optima pentru ambele parti. Deci nu, nu au mai existat si alte oferte in acest sens”, explica Visa.

Tranzactia nu a beneficiat de un intermediar. In ceea ce priveste valoarea sa, aceasta reflecta „valoarea si pozitia companiei HyperActive in ierarhia locala a agentiilor de profil”, spune Visa. ”Mai important decat valoarea explicita a tranzactiei este valoarea ei implicita, oportunitatile pe care aceasta alianta ni le ofera. Speram ca peste un an sa vorbim de valoarea tranzactiei in alti termeni decat banii”, completeaza Alex Visa.

La randul sau, Veronica Savanciuc (foto), presedinte&CEO Lowe&Partners, a declarat ca strategia vizeaza integrarea serviciilor de comunicare digitala intr-un sistem ”full service” in care toate etapele procesului de comunicare, de la planificare strategica, creatie si design, dezvoltare si implementare, planning si buying vor putea fi asigurate ”in house”.

Initiative si eLowe au realizat proiecte de publicitate online pentru clienti precum: Austrian Airlines, Bayer, BMW, Burger King, Eli Lilly, Johnson & Johnson, Millenium Bank, Orange, Schering Plough sau Unilever.
HyperActive a dezvoltat proiecte si campanii pentru clienti precum: Avon, Clal Romania, Farmaciile Dona, Hotelurile Continental, ING Bank, Magway, Orange sau Renault.

Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One si Scholz & Friends formeaza unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din Romania. Grupul a fost infiintat in anul 1993 si in cei 16 ani de existenta si-a extins aria de expertiza dezvoltand companii specializate de creatie, media, relatii publice, comunicare medicala si digital advertising.

Incepand din anul 1995 Interpublic Group of Co’s detine actiuni in companiile grupului.

Printre clientii agentiilor din grup se numara Austrian Airlines, Bayer, BMW, Boehringer-Ingelheim, Burger King, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Eli Lilly, Johnson & Johnson, Millenium Bank, MOL Romania, Orange, Parlamentul European, Royal Bank of Scotland sau Unilever.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri