Presa scrisa va fi si anul acesta cel mai vitregit dintre canalele de comunicare, urmand ca investitiile in print sa scada cu 50% fata de 2009, pana la 20 milioane euro, este previziunea lui Mihnea Vasiliu, directorul diviziei Quality a grupului Realitatea-Catavencu, care a renuntat de curand la operatiunile de print.

Per total, piata de media va scadea cu 10-15% in 2010, dupa ce anul trecut s-a situat in jurul valorii de 350 milioane euro, spun oamenii de media si publicitate chestionati de Wall-Street.

Trendul de descrestere va continua pentru ca 2009 nu a fost un an bun pentru majoritatea investitorilor in publicitate, la care se adauga instabilitatea politica si economica. „Nu exista motivatii clare pentru care bugetele ar creste”, spune Dana Bulat, managing director United Media.

Va creste insa presiunea pe care clientii o vor pune pe agentiile cu care lucreaza pentru a-si extinde market share-ul. Si isi vor dori asta fara sa scoata prea multi bani din buzunar, mai ales daca au de unde economisi.

Citit mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Ce asteapta piata de media si publicitate de la 2010


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Andrei Frunza pleaca din eJobs dupa 5 ani la conducerea platformei