Mark Zuckerberg (25 de ani), CEO-ul Facebook, cea mai populara retea sociala din lume, a declarat ca oamenii au devenit mai deschisi in a afisa online informatii personale, informeaza The Guardian.
Cresterea spectaculoasa a retelelor sociale demonstreaza faptul ca oamenii nu mai au pretentii in ceea ce priveste intimitatea, crede Zuckerberg (foto).

“Oamenii se simt mai bine impartasind informatii de toate tipurile cu un numar din ce in ce mai mare de persoane. Norma sociala reprezinta o chestiune ce a evoluat de-a lungul timpului”, afirma fondatorul Facebook.

Zuckerberg a adaugat ca dezvoltarea accelerata a social media reflecta schimbarea atitudinilor in randul oamenilor obisnuiti, subliniind faptul ca aceasta modificare radicala a survenit pe parcursul catorva ani.

“Cand am inceput acest business in camera mea de la Harvard multi se intrebau de ce ar publica orice fel de informatie pe Internet sau care ar fi utilitatea unui site. Apoi, in ultimii 5-6 ani, blogging-ul a devenit un fenomen extraordinar”, spune Mark Zuckerberg.

Lansat in anul 2004, ca o retea exclusiva pentru studentii din Ivy League, Facebook a crescut si datorita faptului ca a permis utilizatorilor sa comunice privat sau cel putin in grupuri mici de prieteni. Uneori insa au existat controverse legate de modul in care oamenii utilizeaza Facebook (utilizatorii publica informatii considerate private, ele devenind publice).

In prezent, Facebook are 350 de milioane de utilizatori in intreaga lume.

In Romania, doar in ultimele 3 luni numarul de utilizatori Facebook a crescut cu 30%, pana la 522.220 de persoane. Dintre acestia, 456.980 reprezinta utilizatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Cititi si Facebook si Twitter, printre cele mai importante momente din online ale decadei

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri