Dupa mai bine de 14 ani la Initiative, din care opt petrecuti la conducerea agentiei, Octav Popescu devine vicepresedinte Initiative, urmand sa coordoneze operatiunile de media si digital la nivelul intregului grup.

Noul Managing Director al agentiei este Steve Dallas (foto), un specialist international in media. Dallas a lucrat anterior in Marea Britanie, Ungaria si Polonia, pentru branduri precum: Coca Cola, GSK, L’Oreal, McDonald’s, Nestle, Philips, Renault, Sun Interbrew, The Walt Disney Company sau Vodafone.

A coordonat la nivel regional si international birourile unor agenti de media in Londra si Budapesta si se afla pentru a doua oara la conducerea unei agentii de media din Romania, dupa 4 ani petrecuti la Moscova.

„Revin intr-o tara complet schimbata. Cand am plecat la Moscova cu 4 ani in urma, in agentiile de media din Romania nu se prea vorbea de new media. Astazi, toti jucatorii importanti au divizii specializate.

Am plecat atunci pentru provocare. Ma intorc astazi pentru acelasi lucru! Cred ca piata romaneasca de media este la inceputul unor schimbari importante; mass media se „descentralizeaza” si devine un spatiu tot mai personal”, spune Steve Dallas, Managing Director Initiative.

Activa pe piata de media romaneasca de 15 ani, Initiative Romania face parte din grupul care include: Lowe&Partners, Brand Connection, HyperActive, Lowe PR, Medic One, si Scholz&Friends.

Portofoliul Initiative Romania include: Austrian Airlines, BMW, Burger King, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, KIKA , Millenium Bank, MOL Romania, Orange Romania, Pernod Ricard, Provident Financial, Sarantis Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Piata de media incepe sa-si incetineasca cresterea