Grupul McCann a pierdut contul de media al Vodafone Romania, dupa ce reteaua OMD a castigat in august anul trecut licitatia globala pentru furnizarea de servicii media operatorului telefonic. Contul, pe care surse din piata de publicitate il estimeaza la peste 15 milioane euro anual, va fi gestionat incepand de la 1 februarie de agentia OMD Romania, se arata intr-un comunicat al Vodafone.
Connex/Vodafone a fost clientul McCann inca din 1998. Grupul de comunicare va furniza in continuare servicii de creatie publicitara, prin agentia McCann Erickson, se arata in comunicatul Vodafone. Luna aceasta, Vodafone a primit un director de creatie dedicat in cadrul McCann Erickson.

Discutii despre mutarea contului au inceput in piata inca din septembrie, insa nici OMD, nici Vodafone nu au confirmat pana in prezent.

Vodafone era unul dintre cei mai importanti clienti ai agentiei de media Universal McCann, alaturi de Coca-Cola, SC Johnson si Heineken.

„Doresc sa multumesc echipei de Media a McCann Erickson, partenerul nostru de incredere pe parcursul ultimilor 12 ani, pentru profesionalismul si implicarea cu care ne-au sustinut. Impreuna, am inovat si am reusit sa cream un model de leadership pe piata locala si sa aducem brandul Vodafone cat mai aproape de romani”, a spus Marco Kind, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., are 9.5 milioane de clienti in Romania. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume.

Vezi pe ce loc se afla Vodafone in Topul advertiserilor din Romania

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri