Proiectul pentru consolidarea companiei ca employer branding (brand de angajator) a fost bugetat cu 100.000 de euro, cu un ROI (return of investment) de 600.000 de euro la sfarsitul 2009.
Scopul proiectului a fost de a imbunatati perceptia angajatilor si a comunitatii cu privire la statutul angajatului si la cultura organizationala a companiei. Implementarea s-a realizat pentru sase categorii de public, de la tineri studenti - pentru care compania a organizat intalniri, traininguri, workshop-uri cu studentii si parteneriate cu organizatii studentesti - pana la publicul specialist, pentru care compania a lansat o colectie de carte cu tema leadership.
La categoria managerul general al anului 2009, alti castigatori au fost Cornelia Coman - CEO ING Asigurari Viata (categoria managerul de resurse umane, partener strategic de business), Shachar Shaine - CEO Tuborg Romania (categoria - investitia in oameni) si Wargha Enayati, CEO Centrul Medical Unirea (premiul special - antreprenoriat).
Premiul pentru cele mai bune proiecte de resurse umane a mers si catre compania timisoreana Honeywell Life Safety Romania pentru implementarea unui proces organizational de coaching la nivel de leadership al organizatiei.
Juriul pentru a treia categorie de premii, destinata celor mai buni manageri de linie, i-a desemnat castigatori pe cei care in cursul anului 2009 au reusit sa isi mentina echipa unita: Paula Geza, director al grupului Comercial Sud in cadrul Unicredit Tiriac Bank si Iulia Rosian, Chief Operating Officer (COO) Sandoz România.
Infiintata in anul 2004, asociatia HR Club, organizatoarea evenimentului, numara in prezent 350 de membri, din peste 300 de organizatii ce activeaza in principalele industrii din Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: