Final Distribution, importatorul tiglelor metalice premium Gerard, si-a bugetat pentru 2010 investitii in marketing de 235.000 de euro, de doua ori mai mult decat anul trecut.

Cea mai mare parte a bugetului se va axa pe activitatile de PR (relatii publice) si comunicare pentru produsele din portofoliu, obiectivul principal fiind cresterea notorietatii brandurilor din portofoliu.

Final Distribution a demarat in ianuarie o campanie de rebranding, care se va finaliza in aprilie cu schimbarea identitatii vizuale a companiei.

„Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe care o avem la anumite categorii”, spune Dan Mircescu, directorul general al companiei.

Reprezentantii Final Distribution estimau in decembrie ca vanzarile de tigle marca Gerard vor atinge 4,5 milioane de euro pana la sfarsitul lui 2009.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro in 2008 si un profit net de 0,55 milioane de euro.

Principalii jucatori pe piata tiglelor destinate segmentului premium sunt Final Distribution, Decra si Metrotile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri