Reguli in comunicarea cu presa: Nu cere textul inainte de publicare. Nu folosi "no comment"

Nu incerca sa controlezi ce se scrie despre tine, nu cere textul inainte de publicare si nu folosi „no comment”, sunt doar trei dintre regulile pe care orice manager ar trebui sa le stie inainte sa comunice cu presa. Cititi un articol-manual despre relatia cu jurnalistii, pe baza sfaturilor oferite de specialisti in comunicare.
Un manager care cere sa vada materialul inainte de publicare denota lipsa de profesionalism si aduce un afront la munca jurnalistului, explica Larisa Petrini, managing director la Saatchi & Saatchi PR.

„Dar daca vrei sa verifici ulterior continutul, acolo unde este posibil, inregistreaza cu un reportofon propriu interviul. Micile ajustari pe propriile declaratii sunt permise".

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Top 7 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre relatia cu jurnalistii


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri