Compania de internet AOL a postat prima crestere a profitului net din ultimii zece ani, insa numarului abonatilor a scazut dupa ce numarul utilizatorilor de internet dial-up a continuat sa scada, scrie Financial Times.

Fosta divizie de internet a conglomeratului media Time Warner a anunta un profit net de 1,4 milioane dolari in trimestrul al patrulea, comparativ cu pierderile de 1,96 miliarde dolari cat era in 2008. Veniturile au scazut cu 17% la 809,7 milioane dolari.

"Am facut un progres semnificativ in implementarea viziunii pe termen lung pe care o avem pentru viitorul AOL, insa rezultatele de acum continua sa reflecte nevoia de indeplinire a obiectivelor noastre", a declarat Tim Armstrong, presedinte si director executiv al companiei

Rezultatele din trimestrul al patrulea subliniaza incertitudinea din publicitate si nevoia de a deveni o companie de sine statatoare care sa concureze cu importanti rivali ca Yahoo si Google.

Veniturile totale provenite din publicitate au scazut cu 8% la 471,6 milioane dolari, iar veniturile provenite din abonamente au scazut cu 28%, la 307,4 milioane dolari. Cele doua divizii sunt in legatura deoarece aboantii AOL sunt principalii vizitatori ai site-urilor AOL. Compania a incheiat trimestrul cu aproximativ cinci milioane de clienti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri