Retelele sociale ca Facebook au crescut in popularitate printre adolescenti si adulti, in timp ce comunicarea de tip blogging a scazut dramatic in ultimii trei ani, arata un studiu recent citat de CNET News.

In 2006, 28% dintre tinerii cu varste cuprinse intre 12 si 29 de ani erau bloggeri, potrivit unui raport al companiei de cercetare Pew Research Center.

Din toamna lui 2009 aceste date s-au modificat, astfel incat doar 14% dintre tinerii cu varste intre 12 si 17 ani foloseau blog-ul ca mijloc de informare, iar dintre tinerii cu varste intre 18 si 29 de ani doar 15% mai foloseau blogul.

In aceeasi perioada, procentul adultilor cu varste de peste 30 de ani care au blog a crescut de la 7%, cat era in 2006, la 11%.

Potrivit studiului, declinul blogging-ului printre utilizatorii tineri de Internet se datoreaza folosirii retelelor sociale.

Aproximativ trei sferturi (73%) dintre adolescenti (12-17 ani) si un numar aproape egal (72%) de adulti tineri (18-29 ani) folosesc site-urile de retele sociale ca Facebook sau MySpace.

Reteaua sociala este mai putin folosita cu cat utilizatorul are o varsta mai inaintata. Raportul arata ca doar 40% dintre adultii cu varste ce depasesc 30 de ani folosesc site-urile de retele sociale.

Dintre site-uri sociale, studiul arata ca Facebook este principala destinatie pentru adultii cu varste mai mari de 18 ani (73%). MySpace este pe a doua pozitie, cu 48%, urmata de LinkedIn, cu 14%.

De asemenea, rezultatele sondajului mai arata ca tinerii cu varste intre 18 si 29 de ani folosesc conectivitatea si terminale mobile, 66% dintre acestia fiind utilizatori de laptop-uri.

Aproximativ 81% dintre cei cu varste cuprinse intre 18 si 29 de ani s-au conectat prin wireless, in timp ce 63% dintre cei cu varste intre 30 si 49 de ani s-au conectat astfel. Mai mult de jumatate dintre adultii tineri au accesat Internetul wireless de pe laptop (55%) sau de pe telefon mobil (53%).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri