Spotul are un nume simplu si explicit: invizibil. Acesta este in acelasi timp si conceptul ce sta in spatele executiei. Ideea spune ca atat timp cat ai Beciul Domnesc tot ceea ce este in jur devine irelevant. Intregul spot se bazeaza pe aceasta exagerare menita sa evidentieze importanta atmosferei generata de Brand.In acest fel, elementul care clarifica o situatie care pare cel putin bizara devine chiar sticla de vin Beciul Domnesc.

Aceasta ide, care pare la inceput simpla, a fost punctul de plecare intr-o munca laborioasa care s-a materializat in spotul ce ruleaza acum pe TV. Avand in vedere ca totul a fost filmat pe limbo, detaliile au fost cele care au fost puse pe primul plan. Orice eroare ar fi fost evidenta. De la alegerea actorilor, ce trebuiau sa fie doua caractere distinse, elegante dar in acelasi timp cu un aer tineresc, pana la asezarea luminilor proiectul a fost dezbatut in cele mai mici detalii. Dupa o filmare ce a durat 20 de ore proiectul a intrat in post-productie unde au fost scoase obiectele ce apareau pe pelicula.

Un element important pentru produsul final a fost muzica.Trebuia aleasa o piesa care sa spuna o poveste de dragoste in primul rand dar in acelasi timp sa aiba acorduri moderne. Astfel s-a ajuns la Where do I begin in interpretarea Patriciei Kaas.

Din punct de vedere strategic, acest proiect reprezinta un pas foarte important: daca anul trecut am pus bazele Brandului, construind pe conceptul "o experienta afara din cotidian", anul acesta am elevat aceasta perceptie, conturand mai bine imaginea unui Brand in drumul sau catre maturitate - spune Dragos Cazan, Director Creatie

Echipa ce a lucrat la acest spot este: din partea clientului - Sorin Ichim, Director Marketing Vincon Vrancea iar din partea Violet Advertising - Dragos Cazan, Director Creatie, Bogdan Csapo Senior Art Director/ Deputy Creative Director, Adi Diac Copywriter, Raluca Moraru Group Account Director, Magda Schnell Account Executive. Ca regie, s-a optat pentru un nordic, norvegianul Andre Ovredal, iar casa de productie care a derulat proiectul a fost Multi Media Est.


Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Orion, Neoset, Constam, Intersnack, Berlin Chemie, Indaco, Bifa, Gorenje, Sony, Alpha Leasing, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer si altii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri