Pentru moment, planurile agentiei nu includ deschiderea altor sedii teritoriale, urmand sa se concentreze in special pe consolidarea portofoliului de clienti existenti.
“Pentru ca suntem o agentie in plina crestere ne vom concentra pe optimizarea proceselor interne, pentru a obtine o crestere in eficienta. Ne vom consolida portofoliul de clienti existenti printr-un client service mai bun si o atentie mai mare acordata necesitatilor reale ale acestora. In plus, vom aborda proiecte strategice cu partenerii cei mai importanti pentru a ne intari pozitia pe piata”, spune Mihai Dragan (foto).
Pentru acest an, agentia estimeaza o crestere a afacerilor de cel putin 30% fata de 2009, pe fondul unor proiecte noi ale clientilor actuali, respectiv intrarii in portofoliul agentiei a unor clienti corporate importanti, care vor fi anuntati incepand cu finalul acestei luni. MB Dragan a inregistrat venituri importante din publicitatea interactiva si web development, dar si din integrarea de solutii B2C pentru clienti in zona de e-commerce.
“Suntem intr-un an de consolidare, ne vom concentra pe cresterea organica. Chiar si asa, vom dedica 10% din cifra de afaceri pentru a intari acele aspecte ale business-ului care constituie atuuri pe piata”, declara Dragan.
Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing si mobile marketing. Printre clientii agentiei se regasesc miniPRIX, Pagini Aurii, Roton, U TV, ProTV, Interbrands, Novensys si Euroest.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: