Compania Strauss Romania, producatorul Doncafe, va lucra cu Mediaedge:cia (MEC), in urma unui proces de evaluare desfasurat pe parcursul a doua luni. Dupa o colaborare de 9 ani, in ultimii 2 ani MEC s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH) pentru Strauss.

Incepand cu luna februarie, Mediaedge:cia (MEC) va gestiona integral contul de media al Strauss Romania cu scopul de a dezvolta proiecte creative de comunicare integrata si de a oferi un set complex de servicii de comunicare si implementare media pentru toate canalele de promovare.

„Am fost animati de dorinta de a reusi sa recladim 100% parteneriatul nostru, atat printr-o strategie inovativa care sa creeze impact pe piata de cafea precum si prin solutiile de eficientizare a investitiei media. Pentru noi, Strauss Romania este un client de cursa lunga alaturi de care suntem onorati sa sarbatorim 9 ani de colaborare", a declarat Bogdan Prajisteanu, director general al Mediaedge:cia (MEC) Romania

La nivel globa, MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Prajisteanu pleaca din Antena: Strategia lui ar fi durat prea mult