Site-ul de microblogging Twitter a depasit cota de 50 de milioane de mesaje trimise zilnic, crescand de 20 de ori fata de anul anterior, scrie BrandRepublic.

Saltul la 50 milioane de mesaje trimise pe zi sau 600 trimise pe secunda (fara spam-uri) indica o dezvoltare impresionanta a serviciului din ultimii trei ani.

In 2007, utilizatorii serviciului de micro-blogging trimiteau doar 5.000 de mesaje pe zi. In 2008 cifrele au crescut la 300.000 de mesaje iar in 2009 la 2,5 milioane pe zi. Ultimul an s-a dovedit pragul maxim de absorbtie al serviciului de micro-blogging, fiind trimise 35 milioane de mesaje, cu o rata de crestere de 1,400%.

Cresterea mesajelor trimise prin reteaua sociala (n.red. - "tweet"-uri) a depasit numarul mesajelor de tip status postate pe reteaua sociala MySpace.

In ianuarie, MySpace avea 51,6 milioane de utilizatori in Statele Unite, comparativ cu cei 21,79 milioane de vizitatori unici ai Twitter, ceea ce sugereaza ca desi are utilizatori mai putini acestia sunt mai comunicativi.

Totusi, Twitter nu se apropie de cifrele liderii din segmentul retelelor sociale ca YouTube si Facebook. De exemplu, pe YouTube sunt vizualizate zilnic un miliard de clipuri, iar pe Facebook sunt adaugate 1,2 milioane de poze pe secunda si furnizeaza mai mult de un miliarde de mesaje pe zi.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri