Compania Pro TV, parte a Central European Media Enterprises (CME), a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 176,5 milioane dolari, in scadere fata de cele 274,6 milioane dolari raportate in 2008, potrivit site-ului CME.
Profitul EBITDA (inainte de calcularea dobanzii, impozitelor, deprecierii si amortizarilor) a fost de 38,5 milioane dolari, in scadere cu 65% fata de anul anterior. Compania Pro TV detine posturile de televiziune Pro TV, Acasa, Sport.ro, ProCinema, Pro TV International si MTV.

La nivel de grup, CME a raportat afaceri de 713 milioane dolari in 2009, in scadere cu 30% fata de anul anterior. Grupul condus de Adrian Sarbu a inregistrat un profit operational de 74,9 milioane dolari, in scadere fata de cele 296,9 milioane dolari raportate in 2008.

“O criza economica fara precedent in regiunea noastra a redus investitiile in publicitatea TV cu 30% fata de nivelul din 2008. 800 milioane dolari au disparut intr-un singur an din piata de publicitate, reducandu-ne dramatic veniturile”, a spus Adrian Sarbu (foto), presedinte si CEO al CME.

In acest an, Sarbu isi propune sa faca “ajustarile necesare” pentru a genera un EBITDA pozitiv pentru toate operatiunile. “Anul acesta ne vom canalize energia pe cresterea profitabilitatii pe cele trei noi divizii ale noastre – broadcasting, Internet si continut”, a spus el.

CME opereaza statii de televiziune in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o audienta totala de aproximativ 97 de milioane de persoane.
Grupul detine televiziuni in state precum Croatia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Galaxie Sport), Romania (Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania), Slovacia (TV Markíza, Galaxie Sport), Slovenia (Pop TV, Kanal A).

CME este listat la bursa electronica NASDAQ si la Bursa de Valori de la Praga, sub simbolul CETV.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri