Parmalat lanseaza patru produse pentru copii: Santal Kids Oranges, Santal Kids Peaches, Santal Kids Pears si Santal Kids Multifruit. Avand in vedere ca targetul e format din copii nascuti in era Internetului, conceptul creativ dezvoltat de Scala JWT a executat un trailer de joc pe calculator, in care Santallino, eroul spotului tridimensional animat, trece cu succes de cele patru niveluri, la sfarsitul fiecaruia primind ca bonus un fruct corespunzator fiecarui produs.

Campania integrata de comunicare cuprinde difuzarea de spoturi TV, o componenta de print, concursuri online, precum si degustari in scoli si in marile retele de hipermarketuri, supermarketuri si cash&carry. Campania de lansare se deruleaza sub sloganul Santal Kids Castigi putere!.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri