Mircea Badea si tatal sau, Gheorghe Badea, sunt imaginea noii campanii Toyota de promovare a modelelor participante la programul de stimulare a inoirii parcului auto national 2010.
"Am incercat sa construim roluri cat mai confortabile pentru cei doi protagonisti, in care acestia sa se regaseasca. Discutiile zilnice care apar intre tata si fiu pot fi o sursa inepuizabila de inspiratie – si de amuzament. Mircea a avut o contributie importanta la partea creativa, iar Toyota ne-a motivat foarte mult aproband propunerile noastre mai putin obisnuite. O surpriza pentru noi a fost tatal lui Mircea Badea, talentat si foarte dezinvolt, de parca ar fi filmat al n-lea spot din cariera”, declara Mona-Lisa Caravaniez, coordonator al proiectului din partea Saatchi & Saatchi, agentie careia ii apartine strategia de campanie si creatia.

“Toyota este acum si mai aproape de clientii sai, carora le ofera masini cu dotari foarte bune, la preturi speciale, in prima campanie cu mesaj exclusiv romanesc. Ne adresam unui public variat, dar care imbina simtul umorului cu cel practic si suntem convinsi ca prin aceasta campanie vom reusi sa ajungem mai usor la el”, spune George Kyriazis, Managing Director Toyota Romania.



Campania de comunicare Toyota include promovarea ofertelor Toyota atat pe TV , print, outdoor cat si pe radio si online (realizat de catre Kubis Interactive).

Toyota Romania participa la programul de stimulare a inoirii parcului auto national 2010 cu oferte speciale pentru modelele Yaris, Auris, Avensis, Aygo si Corolla.

Echipa care a participat la realizarea campaniei:
Toyota:
Anca Dumitrescu, Ciprian Dragomirescu, Alexandru Cheta,
Ana-Maria Toma si George Kyriazis (GM Toyota).

Saatchi & Saatchi:
Creatie: Florian Langa, Ovidiu Hodorogea, Jorg Riommi, Daniela Nedelschi
Productie TV & print: Elena Catanchin, Vitalie Brega
Client Service: Mona-Lisa Caravaniez, Livia Costea, Nicoleta Benga

Saga Film

Productie Saga: George Gramma
Regizor: Radu Jude; DOP: Alex Sterian
Foto: Ionut Macri
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri