Ioana Gheorghita, 27 de ani, este noul Senior Strategic Planner al agentiei GMP.
A absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, in Iasi, specializarea Marketing. In urma cu patru ani s-a angajat ca planner la Leo Burnett, unde a lucrat pentru branduri ca Petrom; Bonux, Ariel, Tide, Lenor, Always, Wella (Procter&Gamble); Beck’s, Noroc (InBev); GE Money; Citroen (Automotive Trading Services) sau L&M, Virginia Slims (Phillip Morris). Potrofoliul ei mai numara doua premii Effie si primele doua episoade din research-ul adresat femeilor, LeoShe.

“Sa vin la GMP m-au convins echipa, viziunea agentiei si brandurile frumoase, romanesti, pentru care voi lucra”, a declarat Senior Strategic Planner-ul GMP.

GMP este o agentie independenta care a lucrat pentru branduri precum Alexandrion, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato, Omo, Timisoreana.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri