Realitatea-Catavencu introduce reteaua Monopoly in Franta

Reteaua de digital singage Monopoly Media, care detine in Romania aproape 4.000 de ecrane amplasate la metrou, in supermarketuri si baruri, se extinde in Paris, unde va instala circa 3.000 de ecrane.
Compania a semnat deja contracte cu parteneri francezi impreuna cu care va amplasa ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci, Investitia va varia in functie de implicarea partenerilor in suportarea costurilor – in cazul canaleleor corporate, Monopoly suporta doar costurile de operare, iar in braserii si baruri cumpara si instaleaza ecranele, urmand sa-si recupereze investitia din vanzarea de spatiu publicitar, a explicat pentru Wall-Street Gabriel Faflei (foto), director general Monopoly Media.

Deocamdata, Monopoly Media nu va intra in metroul parizian, Oficialii companiei au semnat contracte cu o serie de parteneri si inca negociaza cu altii. “Vom avea o prezentare pentru instalarea unei retele intr-o multinationala cu sediul la Paris si care are fabrici in 60 de tari. Urmeaza sa decida daca ne va folosi ca potential furnizor pentru intreaga retea”, a spus Faflei.

Tot in aceasta perioada, Monopoly negociaza cu un producator de cosmetice pentru amplasarea de ecrane in saloanele de coafura din Franta si cu o retea de magazine de ochelari, prezenta in sase tari. Un client pe care Faflei il poate comunica deja este banca franceza Bred Banque Popularie.

Continutul pentru reteaua din Paris va fi creat de catre Monopoly Media si Realitatea TV la Bucuresti, pe baza materialului brut primit sau realizat in Franta.

Monopoly Media a avut afaceri de 4,5 milioane euro in 2009 si un EBITDA pozitiv. Targetul pentru reteaua din Franta este sa produca afaceri la nivelul celei din Romania incepand de anul viitor.

Piata de digital singage din Franta are cativa jucatori, dar inca exista destul loc pentru unii noi, spune seful Monopoly Media, care a inceput discutii pentru extinderea retelei in Belgia si in alte tari din Europa.

“Odata ajunsi aici, dimensiunea geografica nu mai reprezinta o problema. Dar vom urma tendintele de dezvoltare ale grupului (Realitatea-Catavencu, n.red.): Ungaria, Serbia, Moldova”, conchide managerul.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri