Declinul bugetelor din publicitate s-a diminuat in trimestrul al patrulea din 2009, dupa ce companiile de publicitate din Statele Unite s-au bazat pe o revenire economica, scrie Bloomberg.
Potrivit companiei Kantar Media, parte a grupului WPP, publicitatea TV din Statele Unite scazut cu 2,4% in ultimul trimestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior. Publicitatea din print si radio a scazut cu o cadenta mai redusa decat s-a intamplat in primele noua luni ale lui 2009.

Piata de publicitate online a scazut cu 2,1% in al patrulea trimestru, desi este singurul sector care a inregistrat o crestere de 7,3% pentru intreg anul, fiind sustinut de investitiile sectoarelor telecom, productie si turism.

"Advertiserii pariaza pe o imbunatatire a pietei ce va avea loc destul de curand", a declarat Jon Swallen, vicepresedinte pentru cercetare din cadrul Kantar Media. "De asemenea, acestia vor sa fie cat mai bine pozitionati in piata cand activitatea consumatorilor va reveni", a mai adaugat acesta.

Bugetele din publicitate au scazut un 12% in 2009, la 125,3 miliarde dolari. In trimestrul al patrulea, cheltuielile au scazut cu sase procente dupa ce in trimestrul al treilea a fost inregistrat un declin de 15%. Cheltuielile pentru cele mai importante zece categorii de industrii au scazut cu 10,7% in 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri