In acordarea premiilor, membrii juriului au luat in considerare calitatea proiectului in toate etapele sale: cercetare, strategie, implementare si evaluare. Campania de lansare Hamburg in 1879 a cuprins doua etape: prelansarea si lansarea propriu-zisa.
Etapa de prelansare a avut ca scop generarea interesului pentru acest brand in randul jurnalistilor. Astfel, cu doua saptamani inainte de evenimentul de lansare, un numar de 25 de redactii din Bucuresti au fost vizitate de Primarul Hamburgului care le-a inmanat redactorilor sefi si ziaristilor o publicatie surpriza: Hamburg Zeitung ziarul care relateaza stirile anului 1879 intr-o maniera amuzanta si care surprinde atmosfera si evenimentele vremii.
Lansarea a adus in inima Bucurestiului spiritul si cultura Germaniei anului 1879 si a fost marcat de prezenta maestrului berar Horst Bollmann si a Primarului Bucurestiului Adriean Videanu, alaturi de top managementul companiei URBB si aproximativ 100 de jurnalisti si 100 de invitati clienti ai companiei si parteneri de afaceri.
Organizatorii galei au mentionat faptul ca au apreciat in mod pozitiv campania Holsten datorita creativitatii si interactivitatii sale.
Despre Tempo Advertising
Tempo Advertising este cel mai mare furnizor independent de solutii de comunicare strategica, care ofera servicii specializate de strategie, creatie, PR, media BTL si productie. Tempo detine un portofoliu de clienti care include atat companii locale, cat si internationale - Agricola Bacau, Atlas Corporation, Banca Comerciala Ion Tiriac, Baneasa Investments, BRD Sogelease, DANONE, European Food, Ficosota Syntez, F.Hoffmann La Roche, Genco Trade (Samsung si Intersport), Heidi, Interamerican, Loulis, ORANGE Romania, PLUS, Realitatea TV, Royal Brinkers, Scandic Distilleries, Tuborg Romania, VISA Card, Xerox.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: