Campania care a adus Hamburgul anului 1879 in Bucurestii anilor 2005 a fost considerata cel mai bun proiect de PR la sectiunea de comunicare comerciala la editia din acest an a Romanian PR Awards.
Campania de lansare a berii Holsten pe piata romanesca, realizata de agentia Tempo Advertising pentru clientul URBB a castigat trofeul Golden Award for Excellence la categoria Campanii Comerciale in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice. Evenimentul din acest an a avut loc in seara de 7 noiembrie 2005, la Hotel Marriott si aduce pentru a doua oara consecutiv recunoastere pentru echipa de PR Tempo. Juriul format din 18 practicieni de PR din 6 tari si jurnalisti a decis ca anul acesta, campania de lansare a berii Holsten sa fie singurul proiect castigator al aurului la categoria Campanii Comerciale.

In acordarea premiilor, membrii juriului au luat in considerare calitatea proiectului in toate etapele sale: cercetare, strategie, implementare si evaluare. Campania de lansare Hamburg in 1879 a cuprins doua etape: prelansarea si lansarea propriu-zisa.

Etapa de prelansare a avut ca scop generarea interesului pentru acest brand in randul jurnalistilor. Astfel, cu doua saptamani inainte de evenimentul de lansare, un numar de 25 de redactii din Bucuresti au fost vizitate de Primarul Hamburgului care le-a inmanat redactorilor sefi si ziaristilor o publicatie surpriza: Hamburg Zeitung ziarul care relateaza stirile anului 1879 intr-o maniera amuzanta si care surprinde atmosfera si evenimentele vremii.

Lansarea a adus in inima Bucurestiului spiritul si cultura Germaniei anului 1879 si a fost marcat de prezenta maestrului berar Horst Bollmann si a Primarului Bucurestiului Adriean Videanu, alaturi de top managementul companiei URBB si aproximativ 100 de jurnalisti si 100 de invitati clienti ai companiei si parteneri de afaceri.

Organizatorii galei au mentionat faptul ca au apreciat in mod pozitiv campania Holsten datorita creativitatii si interactivitatii sale.

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising este cel mai mare furnizor independent de solutii de comunicare strategica, care ofera servicii specializate de strategie, creatie, PR, media BTL si productie. Tempo detine un portofoliu de clienti care include atat companii locale, cat si internationale - Agricola Bacau, Atlas Corporation, Banca Comerciala Ion Tiriac, Baneasa Investments, BRD Sogelease, DANONE, European Food, Ficosota Syntez, F.Hoffmann La Roche, Genco Trade (Samsung si Intersport), Heidi, Interamerican, Loulis, ORANGE Romania, PLUS, Realitatea TV, Royal Brinkers, Scandic Distilleries, Tuborg Romania, VISA Card, Xerox.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri