Fluctuatiile mari de pe piata dobanzilor fac \"victime colaterale\".
Glontul reducerii dobanzilor la credite face si victime colaterale. Astfel, scaderile neasteptat de mari de dobanzi de la o zi la alta au lovit si in ...campaniile publicitare derulate de banci. In primul caz de acest gen, victima a fost Banca Comerciala Romana (BCR), care s-a vazut nevoita sa retraga de pe piata campania care promova "increderea in leu". Motivul: in spoturile radio se mentiona ca BCR ofera cele mai mici dobanzi la creditele de consum in lei: 22,9 la suta. Or, veridicitatea mesajului poate fi pusa sub semnul intrebarii de vreme ce, in urma ajustarilor din ultima vreme s-a ajuns ca alte banci sa ofere dobanzi mai mici la creditele de consum: CEC - 20% si Banca Tiriac - 19%. Prin urmare, pentru a nu incalca prevederile legale care interzic firmelor sa induca in eroare clientii ca au "cel mai bun produs sau pret" in conditiile in care pe piata au aparut recent si credite mai ieftine, BCR a fost nevoita sa-si retraga campania de pe radio.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri