Fluctuatiile mari de pe piata dobanzilor fac \"victime colaterale\".
Glontul reducerii dobanzilor la credite face si victime colaterale. Astfel, scaderile neasteptat de mari de dobanzi de la o zi la alta au lovit si in ...campaniile publicitare derulate de banci. In primul caz de acest gen, victima a fost Banca Comerciala Romana (BCR), care s-a vazut nevoita sa retraga de pe piata campania care promova "increderea in leu". Motivul: in spoturile radio se mentiona ca BCR ofera cele mai mici dobanzi la creditele de consum in lei: 22,9 la suta. Or, veridicitatea mesajului poate fi pusa sub semnul intrebarii de vreme ce, in urma ajustarilor din ultima vreme s-a ajuns ca alte banci sa ofere dobanzi mai mici la creditele de consum: CEC - 20% si Banca Tiriac - 19%. Prin urmare, pentru a nu incalca prevederile legale care interzic firmelor sa induca in eroare clientii ca au "cel mai bun produs sau pret" in conditiile in care pe piata au aparut recent si credite mai ieftine, BCR a fost nevoita sa-si retraga campania de pe radio.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri