Petra Hoyos s-a intors la carma agentiei pe care a infintat-o acum 15 ani, dupa ce in ultima perioada s-a dedicat familiei si implicarii sale in activitatea regionala a JWT. Petra Hoyos gestioneaza contul Kraft pe zona Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa.
Alaturi de clientii consacrati ai agentiei, cum ar fi Bayer, Johnson &Johnson, Kraft Foods, Mazda, Nestle, Nokia, Vodafone si cu ajutorul echipei, Petra Hoyos doreste sa continue business-ul Scala JWT.
In ultimele luni, agentia a pierdut o parte din clientii importanti, precum Bancpost si trei dintre cele patru branduri Nestle pecare le gestiona
“Industria de advertising din Romania trece printr-o perioada dificila, insa am speranta ca in urmatorii doi ani, lucrurile vor evolua intr-o directie pozitiva. In cadrul agentiei Scala JWT, avem oameni pasionati de ceea ce fac si dornici sa ofere valoare adaugata proiectelor clientilor nostri. Sunt mandra sa fac parte din echipa agentiei Scala JWT si de succesul obtinut alaturi de clientii nostri”, a adaugat Petra Hoyos, CEO Scala JWT.
Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si cea de-a treia ca dimensiune in intreaga lume.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: