O alta campanie recompensata cu mai multe trofee este „Great Emotions”, cu executiile „Goosebumps”, „Heartbeat” si „Teardrop”, realizata de echipa Rob Hartmann, Axel Eckstein si Isabelle Bühler din Euro RSCG Zurich.
In ceea ce priveste castigatorii romani la AdPrint 2010, au fost premiate echipele:
De la Grey Bucharest, echipa formata din Vladimir Taroi, Dragos Raicu, Claudiu Dobrita si Bob Toma a castigat un Bronze Angel in categoria AdPrint Outdoor & Poster, sectiunea Durables and Other Consumer Goods, pentru campania „Safe Inside”, cu executiile „Punks”, „Caught in the act” si „Graffiti”;
Din cadrul aceleiasi agentii, echipa formata din Bob Toma, Alex Strimbeanu si Claudiu Dobrita a obtinut un Silver Angel in categoria AdPrint Unconventional Media, sectiunea Unconventional Use of Ambient pentru „Flower Pots”;
Echipa Propaganda, formata din Bogdan Moraru, Tudor Pascanu, Andrei Tripsa, Simina Leotescu si Vlad Tomei a castigat un Bronze Angel in categoria AdPrint Press & Magazine, sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment, pentru campania „For Greatest Fans”, cu executiile „Queen_The Miracle”, „Michael_Bad”, „Beatles_Yellow Submarine” si „Depeche Mode_Music for the Masses”;
Iar de la Tempo Advertising, echipa formata din Dan Costea, Alina Rosioreanu, Adrian Preda si Bogdan Costin a obtinut un Bronze Angel in categoria AdPrint Unconventional Media, sectiunea Unconventional Use of Ambient, pentru „Ajax Glass Efect”.
Campaniile inscrise in competitia AdPrint 2010 vor fi expuse pana la sfarsitul lunii aprilie pe gardul ce inconjoara Muzeul National de Arta al Romaniei, fiind astfel accesibile pentru publicul larg.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: