Agentia de trade marketing Cupon Pro, al carei actionar majoritar este omul de afaceri Cristian Burci (foto), si-a suspendat activitatea, 60 de angajati fiind concediati. Pasul urmator ar putea fi anuntarea falimentului dupa data de 1 mai, au declarat pentru Wall-Street surse din piata.
Cupon Pro, agentia de cuponing lansata de Cristian Burci in anul 2005, si-a incetat activitatea, urmand ca dupa data de 1 mai sa intre in faliment. Motivul: datorii importante catre trei lanturi de hipermarketuri – Real, Carrefour si Kaufland.

Pe 30 martie angajatii au fost obligati sa isi semneze demisiile si cererile de concediu de odihna neefectuat. In plus, cei care au refuzat sau au cerut intrarea in somaj au primit un raspuns punctual – nu le vor fi platite salariile restante, singura optiune ramasa fiind actionarea in judecata a companiei, au precizat surse din piata.

“Este adevarat. Acum doua zile am fost anuntati brusc de decizia de inchidere a agentiei. Motivele fata de angajati au fost destul de «ascunse». Agentia a avut datorii de la inceput, ca orice firma care investeste si creste in piata. La un moment dat, agentia incepuse sa mearga foarte bine. Insa, din cauza unei echipe de management mai putin profestioniste s-a ajuns in aceasta situatie. Probabil actionarii si-au pastrat un plan de back-up, un plan B. Exista posibilitatea ca numele firmei sa fie schimbat, sa fie formata o echipa de oameni mai mica”, a declarat pentru Wall-Street un reprezentant Cupon Pro.

“La inceputul acestui an ni s-a comunicat ca vom avea un format nou, multe campanii. Pe 30 martie am fost anuntati ca agentia se inchide, iar pe 31 martie am fost chemati sa semnam demisiile si cererile de concediu neefectuat. Am refuzat, iar acum cartea mea de munca este blocata la ei. Ce companie este dispusa angajeze un om care isi cere drepturile in instanta. Tot ce vreau este un salariu platit si dreptul de a intra in somaj. Am lucrat 5 ani in aceasta agentie. Am intrat cu capul sus in piata si acum iesim pe usa din spate. Cred ca la mijloc au fost interese personale. Conducerea s-a schimbat frecvent, au existat neintelegeri intre clienti si agentie”, a adaugat un reprezentant zonal al Cupon Pro.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, actionariatul Cupon Pro este format din Grafitti Marketing and Multimedia Holdings (84%), detinuta de omul de afaceri Cristian Burci, Iordan Moraru (11%) si Diana Tobosaru (5%). Numele lui Burci este legat de agentia de publicitate Grafitti BBDO, dar si de afaceri in transportul de marfa pe calea ferata, omul de afaceri fiind proprietarul International Railway Systems (IRS).

Pana la publicarea acestui material directorul general al agentiei Alexandru Radu nu a putut fi contactat.

Agentia de trade marketing a afisat in 2008 pierderi de aproximativ 29.000 euro si o cifra de afaceri de circa 2 mil. euro, potrivit ultimelor date financiare disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.

Sistemul de reduceri pe baza cupoanelor a fost introdus pe piata din Romania in 2005. De atunci au fost utilizate peste 1.500.000 de cupoane si au fost implementate peste 300 campanii Cupon Pro, impreuna cu producatorii si retailerii.

Cu o istorie de peste o suta de ani, cuponing-ul numara in prezent reduceri de peste 350 de miliarde de dolari la nivel mondial. Numai in SUA, anul 2008 a adus consumatorilor reduceri la casa insumand 3 miliarde de dolari.

Cupon Pro este o agentie de trade marketing, cu experienta in campanii promotionale la punctul de vanzare, in programe de BTL (sampling-uri, degustari, tombole, evenimente speciale de activare si loializare a consumatorilor), comunicare prin suporturi in-store, servicii de merchandising si implementari POSM-uri.

Sursa foto: Mediafax; Fotograf: Lucian Alecu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri