Timisoreana, brand aflat in portofoliul Ursus Breweries, liderul pietei de bere din Romania, a lansat o campanie care are drept scop readucerea in prim plan a fotbalului adevarat. Mesajul campaniei este sustinut de 11 legende ale sportului rege din Romania anilor ’80.
Mesajul campaniei Timisoreana este “Sa nu uitam ce inseamna fotbal!” si a mobilizat 11 fosti fotbalisti romani – Silviu Lung, Ionel Augustin, Aurica Beldeanu, Miodrag Belodedici, Adrian Bumbescu, Rodion Camataru, Sorin Cartu, Stefan Iovan, Costel Orac, Tudorel Stoica si Nicolae Ungureanu.

Site-ul campaniei - Fotbaladevarat.ro - le ofera posibilitatea microbistilor de a-si demonstra calitatile necesare pentru a juca alaturi de cele 11 legende ale fotbalului romanesc in deschiderea finalei Cupei Romaniei Timisoreana ce va avea loc pe 26 mai, la Iasi. Astfel, cei mai buni participanti la campanie vor fi desemnati prin vot de catre utilizatorii site-ului. Dupa ce vor fi alesi 11 titulari si 5 rezerve care vor juca impotriva fostilor fotbalisti, acestia vor intra intr-o pregatire centralizata in cantonamentul de la Mogosoaia, sub observatia lui Mircea Radulescu.

De asemenea, Timisoreana a lansat si o editie de colectie, brandul de bere avand pe ambalaj chipurile fotbalistilor. Noile ambalaje au aparut in lanturile de magazine de la sfarsitul lunii martie.

Conceptul campaniei este dezvoltat de agentiile GMP (creatie), Webstyler (creatie si dezvoltare online), United Media (media) si 2activePR (consultanta si PR).

Prezenti la lansarea oficiala a campaniei, cei 11 fosti fotbalisti au discutat despre peisajul anilor ’80 in sportul rege, perioada in care microbistii veneau la stadion ca la spectacol, “imbracati la costum”, alaturi de sotii si copii. Intre timp, acest peisaj a suferit modificari majore, in prim plan aflandu-se stadioane goale, meciuri fara suporteri din cauza unor acte de huliganism sau lipsa de calitate a jocului.

Iata cateva dintre motivele invocate de cei 11 fosti jucatori pentru situatia actuala din fotbalul romanesc:

Costel Orac: Tot ce am facut, am facut cu zambetul pe buze. Avem tribune goale si din cauza calitatii jocului. Avem din ce in ce mai putini copii in acest sport.

Aurica Beldeanu: Oamenii nu mai vin sa vada spectacol. As dori ca autoritatile sa faca tot posibilul pentru a elimina de pe stadioane huliganii.

Ionel Augustin: A disparut valoarea si calitatea jucatorilor. Inainte se punea mai intai suflet si apoi interesele, acum e total invers.

Tudorel Stoica: Principalii vinovati sunt patronii de cluburi care inflameaza suporterii. Oamenii s-au saturat de aceste lucruri, calitatea fotbalului a scazut foarte mult.

Rodion Camataru: Ce vedem acum se intampla din cauza democratiei intelese in sens negativ. Este atipic pentru fotbalul romanesc – investitorii, patronii sunt mai mediatizati decat jucatorii.

Miodrag Belodedici: Nu mai avem grija pentru copii, nu ne mai indreptam privirile catre ei. Vorbim mult in loc sa actionam. Nu pot sa spun ca avem perspectiva, copii joaca fotbal pe niste terenuri impracticabile.

Silviu Lung: Inainte de anii ’90 aveam o societate, acum avem oameni care lupta pentru existenta zilnica, prefera sa urmareasca un meci de fotbal la televizor. Inainte era o placere sa vii la stadion alaturi de sotie si copii. Acum lipseste educatia in fotbal. As vrea ca suporterii adevarati sa incerce prin scandarile lor sa-I reduca la tacere pe huligani.

Sorin Cartu: Calitatea jocului este data de calitatea jucatorilor. Dialogurile pe care le vad acum la televizor intre diferiti oameni din fotbal nu le-as putea plasa in trecut. Ele nu fac altceva decat sa indeparteze lumea de acest sport.

Adrian Bumbescu: Ar trebui sa copiem ce se intampla in tarile civilizate, precum Marea Britanie.

Nicolae Ungureanu: Mergeam pe stadion alaturi de tatal meu, imbracat la costum. Era un adevarat ritual. Plecam la ora 9 dimineata chiar daca meciul incepea la 11. Acum nu mai exista lideri de echipa, s-a renuntat la echipele de tineret si nu mai avem continuitate in joc.

Stefan Iovan: Eram din punct de vedere valoric peste ce exista acum. Exista respect, aveam cei 7 ani de acasa, jucatorii jucau iar antrenorii antrenau. Acum totul este invers, patronii fac echipa.

Ursus Breweries are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri