Prietenii utilizatorilor americani de Facebook urmeaza sfatul acestora in ceea ce priveste decizia de cumparare si de recomandare a brandurilor, arata un studiu recent citat de publicatia eMarketer.

Mai mult de doua treimi dintre utilizatorii americani de Facebook sustin ca referintele postate de prietenii lor pe Facebook ar putea influenta achizitionarea unui produs sau vizitarea unui retailer, potrivit companiei de consultanta Morpace.

Paginile pentru fani (n.r. - Fan pages) sunt folosite de 41% dintre respondenti pentru a arata prietenilor ce produs sa aleaga. De asemenea, studiul Morpace mai arata ca reducerile sunt printre motivele pentru care 37% dintre utilizatorii Facebook opteaza pentru paginile fanilor. In medie, utilizatorii sunt fani a noua pagini.

De asemenea, etnia utilizatorilor influenteaza activitatea acestora pe pagina fanilor. Utilizatorii albi ai Facebook sunt cei mai putin interesati sa devina fani ai unor pagini dedicate brandurilor si retailerilor.

Hispanici au cea mai mare predilectie de a deveni fani in toate categoriile cuprinse in studiu. Jumatate dintre respondentii hispanici au declarat ca Facebook este un instrumenti bun pentru a cauta noi produse, comparativ cu 46% dintre asiatici, 44% dintre afro-americani si doar 31% dintre albi.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri