Cele doua agentii vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani.
“Alegerea agentiei a fost un proces dificil, insa cei doi castigatori s-au diferentiat de ceilalti prin viziune strategica si inovatie. Vrem ca impreuna sa formam o adevarata echipa care sa duca mai departe demersul inceput acum trei ani alaturi de Ogilvy Group, caruia vrem sa ii multumim pentru colaborarea frumoasa pe care am avut-o”, a declarat Mona Nicolici, CSR Manager Petrom.
Grupul BBDO a castigat licitatia cu o echipa de comunicare ce reunea reprezentanti din toate agentiile parte a BBDO, de la zona de ATL si PR pana la cea de CRM sau cercetare si consultanta.
Agentia full service GMP Advertising a participat la licitatie alaturi de GMP PR, Point Public Affairs si Webstyler, companii ce ofera expertiza in public relations, public affairs si comunicare online.
Te-ar putea interesa și: