Petrom a ales Graffiti BBDO si GMP pentru dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR). Cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii organizate in luna martie, la care au fost invitate 9 agentii.
La trei ani de la lansarea platformei CSR “Petrom: Respect pentru viitor”, compania continua demersul de responsabilitate sociala alaturi de GMP si Graffiti BBDO. Impreuna vor implementa proiectele prin care compania sustine protejarea mediului, educatia si implicarea in comunitati.

Cele doua agentii vor oferi fiecare servicii de consultanta strategica, project management si comunicare - ATL, BTL, PR si comunicare digitala - asigurand atat dezvoltarea platformei CSR, cat si comunicarea externa si interna pe urmatorii trei ani.

“Alegerea agentiei a fost un proces dificil, insa cei doi castigatori s-au diferentiat de ceilalti prin viziune strategica si inovatie. Vrem ca impreuna sa formam o adevarata echipa care sa duca mai departe demersul inceput acum trei ani alaturi de Ogilvy Group, caruia vrem sa ii multumim pentru colaborarea frumoasa pe care am avut-o”, a declarat Mona Nicolici, CSR Manager Petrom.

Grupul BBDO a castigat licitatia cu o echipa de comunicare ce reunea reprezentanti din toate agentiile parte a BBDO, de la zona de ATL si PR pana la cea de CRM sau cercetare si consultanta.

Agentia full service GMP Advertising a participat la licitatie alaturi de GMP PR, Point Public Affairs si Webstyler, companii ce ofera expertiza in public relations, public affairs si comunicare online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri