Prima campanie de comunicare pentru Bunge semnata Scala JWT

Agentia de publicitate Scala JWT semneaza noua campanie de comunicare Unisol, care se va derula pana in luna iunie atat pe print, cat si pe outdoor.
Cu acest prim proiect incepe noul parteneriat dintre Bunge si Scala JWT, colaborare care acopera servicii de creatie si strategie pentru brand-urile din portofoliul companiei.

Din partea Bunge Romania, echipa care a lucrat la aceasta campanie este alcatuita din Simona Hancu, senior brand manager Romania&Bulgaria si Florin Ciobota, junior brand manager.

Din partea Scala JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Bogdan Gheorghiu - creative director, Felicia Stoica - copywriter, Adrian Isaia - art director, Demetra Garbasevschi - head of business development, Ruxandra Mirea - client service, Ilinca Dumitrescu - A/V Producer, Mihai Gheorghe - DTP si Ciprian Tantareanu - fotograf.

Pentru aceasta campanie de comunicare, Zenith Media s-a ocupat de media buying si planning prin Alina Cirlan - senior communications planner, Mihaela Cojocaru - communications planner, Dorina Ene - media buyer si George Floricel - head of OOH.

Brand-urile cheie aflate in portofoliul Bunge Romania sunt: Floriol, Unisol, Raza Soarelui si Ulvex. In anii ‘90, Bunge a stabilit drept prioritare domeniile agroindustrial si cel al produselor alimentare, iar in prezent detine operatiuni integrate, de la cultivarea campului pana la fabricarea de produse alimentare.

Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si cea de-a treia ca dimensiune in intreaga lume. JWT a fost prima agentie multinationala din Romania – in 1932 – si este de asemenea membru al grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

In prezent, Scala JWT dezvolta proiecte de comunicare pentru clienti precum: Vodafone, Bayer, Johnson &Johnson, Kraft Foods, Mazda, Bunge, Nestle, Nokia si altii.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri