Leo Burnett a creat, pentru acest moment aniversar, o noua campanie de imagine, campanie prin care a reusit sa sublinieze ideea de diversitate si faptul ca BCR este partenerul care are solutii pentru fiecare dintre noi.
Despre modul de realizare al spotului, Ema Prisca, Senior Copywriter explica: BCR e cea mai mare banca romaneasca, are clienti din cele mai diverse zone geografice si de interes; pe scurt vorbeste cu aproape toti romanii. Si acest lucru am vrut sa-l aratam, construind o poveste nu departe de realitate despre o zi din viata a doi oameni. Un om de la sat implinit si multumit si un tanar urban, de succes. Ei sunt poli care definesc universul BCR.
Perioada de desfasurare a campaniei este 2 noiembrie - 31 decembrie si este concretizata printr-un spot TV, campanie de presa si OOH .
Spotul a fost realizat de Multimedia Est si regizat de Babak Goodarzi.
La realizarea proiectului au contribuit din partea Leo Burnett: Ghica Popa - Art Director, Ema Prisca- Senior Copywriter, Laura Leonte -Junior Copywriter, Andreea Boaca- Brand Comm Director Balkans, Marina Smilgelschi - Account Executive, Laura Georgescu - A/V Production Director, Bogdan Petrovici- A/V Manager.
Din partea BCR si-au adus contributia: Georgiana Badea - Head of Advertising Department - Marketing and sales Division; Roxana Ganovici Deputy Executiv Manager - Directia de Marketing si Vanzari; Daniel Pana Executiv Manager - Marketing and Sales Division
Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului din ultimii 3 ani la festivalul AdOr si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: