New Age Media Romania, regia de media care gestioneaza spatiul publicitar in multiplexurile Cinema City, a lansat prima reclama 3D din Romania. Aceasta a costat 9.000 de euro si ruleaza din 27 aprilie in cinematografele retelei Cinema City.
Reclama este un spot de auto-promovare al New Age Media Romania, dureaza 17 secunde, iar productia a durat patru saptamani.

Aceasta a fost realizata de la zero in format 3D de catre sucursala din Polonia a firmei suedeze The Chimney Pot. Conceptul apartine graficienilor 3D de la The Chimney Pot, in colaborare cu departamentul de productie al New Age Media.

Incepand din 27 aprilie, spoturile 3D ale New Age Media Romania vor fi difuzate in toate cinematografele Cinema City: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Bacau si Pitesti.

Cinema City detine o retea de 70 de cinematografe multiplex in Israel, Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria si Romania. Reteaua are un total de 670 de sali si o capacitate de peste 120.000 de locuri.

Cinema City opereaza din 2007 in Romania, detinand sase multiplexuri cu 57 de sali si peste 10.000 de locuri.

New Age Media isi desfasoara activitatea in Romania, Polonia, Ungaria, Cehia. Filiala din Romania s-a infiintat in 2007, cu cateva luni inaintea deschiderii primelor multiplexuri Cinema City, din Iasi si Timisoara.

Compania ofera spatiu publicitar in toate cele sase multiplexuri ale retelei, precum si in Samsung Imax, cinematograful din mallul AFI Palace Cotroceni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri