Incepand cu 1 aprile, Lowe PR gestioneaza contul de comunicare al Schneider Electric Romania, in urma unei licitatii la care au mai participat 5 agentii de PR.
Lowe PR va asigura servicii de comunicare pe segmentele: business to business, business to consumer, internal communications si media relations.

Agentia va coordona strategia locala de comunicare a companiei, aliniind-o programului ONE, lansat la nivel global in urma cu un an, in contextul in care Schneider Electric traverseaza o etapa de consolidare de brand prin asimilarea unor marci care au functionat pana acum autonom.

„Aceasta procedura de migrare de brand se implementeaza deja si in Romania pentru brandurile APC by Schneider Electric si Pelco by Schneider Electric, urmand a se finaliza in a doua parte a anului 2012. Echipa Lowe PR s-a diferentiat in aceasta licitatie nu doar prin strategia extrem de bine fundamentata, ci si prin perspectiva foarte proaspata asupra comunicarii Schneider Electric”, a spus Liliana Borsan, Communication Manager Schneider Electric Romania.

Schneider Electric este o companie specializata la nivel global in managementul energiei, cu operatiuni in peste 100 de tari.

Din portofoliul de clienti Lowe PR mai fac parte Electrolux, Unilever, RBS - Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Schneider Electric Romania, Crucea Rosie Romana, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri