Pierderile nete ale grupului s-au amortizat cu 2 milioane dolari, la 42,3 milioane dolari. Rezultatele includ si business-ul Media Pro Entertainment, cumparat de CME de la Adrian Sarbu in decembrie 2009.

Pe piata din Romania, unde CME detine prin compania Pro TV SA posturile de televiziune Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Sport.ro, MTV si Pro TV International, veniturile companiei in primul trimestru au crescut cu 1 milion de dolari, la 36,5 milioane dolari. Profitul EBITDA (inainte de calcularea dobanzii, impozitelor, deprecierii si amortizarilor) a scazut insa cu 54%, la 4,5 milioane dolari.

“Recenta finalizare a tranzactiilor din Ucraina si Bulgaria ne-a consolidat pozitia de lideri pe cele sase piete in care activam. Am reconstruit CME ca pe o companie de media si divertisment integrata pe verticala, pentru a face fata mai bine provocarilor din industria noastra”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME.

Cererea pentru publicitatea TV a continuat sa scada in primul trimestru, chiar daca intr-un ritm mai lent, adauga Sarbu. “Europa Centrala si de Est va iesi treptat din criza in prima jumatate a lui 2010, iar in a doua jumatate ne asteptam la o crestere cu o cifra a cererii pentru publicitatea TV”.

Dintre toate diviziile grupului, cea mai buna evolutie procentuala a avut-o Media Pro Entertainment, care si-a dublat veniturile in primul trimestru, la 28 milioane dolari. Aceeasi divizie a avut insa un EBITDA negativ, de 2 milioane dolari, care s-a adancit cu 42%.

CME opereaza statii de televiziune in sase tari din Europa Centrala si de Est. Compania este listata la bursa electronica NASDAQ si la Bursa de Valori de la Praga, sub simbolul CETV.