Compania de marketing direct Hit Mail si-a extins activitatea si in Bulgaria, prin deschiderea, in aceasta toamna, a unei filiale la Sofia. Hit Mail va oferi, si in Bulgaria, aceleasi tip de servicii ca si in Romania: marketing direct, la nivel de strategie si implementare, gestionare de baze de date, comunicare multi canal cu consumatorii: direct mail, call center, SMS marketing, e-mail permission marketing, organizare de promotii de consumatori.

Hit Mail Bulgaria va fi condusa de Corina Comanescu, care a ocupat anterior pozitia de Account Director in cadrul Hit Mail Romania. Biroul de la Sofia a devenit operational incepand cu luna septembrie a acestui an.

Deschiderea filialei din Bulgaria a Hit Mail reprezinta prima etapa a unui plan de dezvoltare gandit la nivel regional. Pe piata romaneasca, Hit Mail reprezinta cea mai mare companie de marketing direct, ceea ce ne-a indreptatit sa credem ca vom putea furniza din experienta si expertiza noastra si unor clienti din afara Romaniei, a declarat Marian Seitan, presedintele Hit Mail.

Compania Hit Mail a fost infiintata in 1997 si a oferit la inceput servicii de creare de baze de date, suport logistic pentru promotii si direct mail. Pe parcurs, oferta de servicii a fost completata cu telemarketing, strategie si creatie de marketing direct si drop mailing. Printre clientii Hit Mail se numara British American Tobacco, Mobexpert, Brau Union, McDonald's, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Rompetrol, Kraft Foods, Avon, Bosch, Masterfoods, Regatta. Hit Mail isi propune sa ofere clientilor sai servicii la nivel european, prin utilizarea celor mai moderne instrumente de marketing direct.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri