Juriul celei de-a saptea editii a festivalului Effie Romania va fi prezidat de James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO.
In acest an, juriul Effie - singurul festival de publicitate care premiaza eficienta campaniilor de advertising, va reuni peste 80 de reprezentanti ai industriei de marcomm si va fi condus de catre James Miller.

Miller este strategic planner de peste 15 ani. Canadian de origine, a lucrat pentru prima oara ca planner la BBDO Toronto, unde s-a ocupat de conturile Molson, Jeep si FedEx. In 2001 s-a mutat in Marea Britanie pentru a lucra la AMV BBDO pentru Guinness. Aici a gestionat conturi precum: BT, FedEx, The Economist, Starbucks, J&J si Mars. In 2008 a devenit Head of International Planning, pozitie din care se ocupa de strategia pentru cei mai mari clienti internationali ai AMV BBDO. In plus, pentru contul Mars, ocupa functia de Worldwide Planning Director si e responsabil pentru sapte branduri internationale, inclusiv Snickers, Mars, M&M si Cesar. A castigat de-a lungul carierei 2 IPA Effectiveness Awards, inclusiv Special Prize for Best Idea, 2 Cassies (Canadian Advertising Effectiveness Awards) si alte cateva premii in cadrul Euro Effie and Marketing Society.

Jurizarea se va realiza in doua etape, in zilele de 7 si 8 iunie 2010, la sediul IAA Romania. In prima etapa de jurizare (7 iunie), cazurile vor fi evaluate individual, in functie de eficienta campaniei. Pentru obtinerea unui punctaj cat mai mare, cazul trebuie sa demonstreze atingerea si chiar depasirea obiectivelor stabilite. Astfel, in decursul acestei etape, juriul va analiza strategiile de marketing si media, precum si rezultatele efective ale implementarii acestora. In urma acestei etape vor fi alese cazurile de pe lista scurta, care se vor califica pentru urmatoarea etapa de jurizare.

In cea de-a doua etapa de jurizare (8 iunie), se vor evalua doar cazurile selectate in prima faza. Aceasta metoda de evaluare va avea in vedere atat executiile creative cat si eficienta de marketing. In procesul de notare, se va efectua media intre punctajul obtinut pentru brief-ul de participare si punctajul obtinut pentru executiile creative, cu o pondere de doi la unu pentru brief-ul campaniei.

Cei 83 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o declaratie semnata inaintea demararii procesului de jurizare. Membrii juriului Effie 2010 nu vor analiza si evalua cazurile inscrise de propria agentie sau companie si nici pe cele care provin din acelasi sector al industriei in care ei activeaza.

Cazurile pot fi inscrise in competitie pana la data de 26 mai 2010 iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data 10 iunie 2010.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri