Ursus Breweries a lansat berea Grolsch, un brand de origine olandeza pozitionat pe segmentul premium, care se adreseaza tinerilor cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani, atrasi de arta contemporana si activitati experimentale.
Sub sloganul “Proud Sponsor of the Experimentalists”, Grolsch tinteste un segment de public descris ca “mavericks” - tineri nonconformisti, care traiesc in orase cosmopolite, sunt educati, independenti si activi. Cauta schimbarea, insa cu scopul de a descoperi ceva nou si mai bun.

In Romania, acest public-tinta numara cateva sute de mii de persoane si a fost identificat prin studii de piata, a spus pentru Wall-Street Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing al Ursus Breweries. “Sunt oameni care citesc anumite reviste, merg la anumite concerte, evenimente, locatii precum Vama Veche. Cunoastem multi lideri de opinie care se pot adresa acestui public”.

Berea se va vinde in cateva locatii selectate de companie, precum Fire Club, Expirat sau Piranha. Ulterior va intra si in supermarketuri. De altfel, in termen de cativa ani Grolsch ar urma sa-si extinda baza de consumatori, explica McKenzie. “Este cum s-a intamplat, de exemplu, cu Apple. Incepe ca un brand premium bine definit, apoi ii va inspira si pe cei care nu faceau parte din publicul-tinta initial”.

Pe partea de comunicare, Grolsch va folosi doar proiecte speciale. Campania de lansare nu include reclame TV sau outdoor-uri conventionale, ci doua proiecte de “handmade advertising” – interpretari ale sticlei Grolsch realizate printr-un mozaic si o serie de picturi ale unor artisti contemporani ce vor fi amplasate in Bucuresti. Petrecerea de lansare va avea loc in noaptea de joi intr-o statie de metrou.

In general, comunicarea Grolsch se va axa pe punctele de vanzare, va folosi selectiv print si outdoor, iar in mediul digital - social media, website-uri de interactiune sociala precum si mobile. De asemenea, brandul va sponsoriza diverse manifestari artistice.

“Comunicarea pe TV are un reach mare dar un impact limitat, nu este foarte angajanta. Evenimentele implica numere mici de persoane, eventual de ordinul miilor, dar sunt foarte angajante. Costul per contact este mai mare, insa impactul este mai puternic. Oamenii vor vorbi despre brand si isi vor dori sa il descopere singuri, nu sa ii fortam noi sa o faca”, adauga seful pe marketing al Ursus Breweries.

Pentru comunicarea Grolsch, compania lucreaza cu agentiile Arsenoaiei&Matasel pentru creatie, United Media pe partea de media, Mercury360 pe PR si BTL si GreenPixel pentru online.

Grolsch face parte din segmentul premium al Ursus Breweries, alaturi de brandurile Ursus si Peroni Nastro Azzurro. Parte a grupului international SABMiller, compania mai detine brandurile Timisoreana, Redd’s, Pilsner Urquell, Azuga, Ciucas si Stejar.

Citeste si: Seful pe marketing al Ursus: Nu am anticipat oportunitatea mediului digital din Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri