Misiunea noastra este de a facilita comunicarea intre branduri si audientele lor. In acest sens am dezvoltat o serie de programe educationale menite sa creeze, in organizatiile clientilor nostri, ceea ce noi numim constiinta brandului, sa sporeasca nivelul de cunoastere si intelegere a brandului, in beneficiul afacerii lor a declarat Cristina Preda, Presedinte Brand Academy.
Avand drept parteneri fondatori revista Cariere si Comunicatedepresa.ro, Brand Management Operating System reprezinta o experienta de invatare unica, destinata a oferi competenta internationala in brand management studentilor si, implicit, organizatiilor lor. Construit pe structura unui program de educatie part-time, BMOS permite participantilor sa-si continue cariera pe bazele unui angajament full-time. Cursurile tinute in fiecare sambata, impreuna cu accesul permanent la materialele de curs, la testele de pregatire, la testele reale si la membrii echipei de facilitatori, asigura participantilor o experienta educationala care implica, solicita, invata si rasplateste!
Brand Academy este prima institutie romaneasca dedicata educatiei de brand si comunicare de marketing. Cu un portofoliu impresionant de programe educationale, cu o serie de clienti de renume precum Softwin, Banca Italo-Romena, Omnilogic, Global Vision, CG & GC Intelligent Solutions, City Mall, Mobitelco, International Computer Group, cu o divizie de conferinte lansata, in luna mai, prin BeyondBorders 2005, eveniment care l-a avut drept invitat de onoare pe fostul Presedinte american Bill Clinton, Brand Academy se constituie intr-o organizatie unica pe piata romaneasca, prin structura, activitate si abordare. Pentru mai multe informatii despre Brand Academy puteti vizita www.brandacademy.ro
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: