Raportul calitativ dezvaluie ca femeile prefera mai degraba o poveste eleganta decat un banc bun
Majoritatea femeilor prefera povestile inspirate din viata reala, spuse intr-un mod amuzant si interesant, glumelor indraznete, potrivit unui studiu calitativ asupra femeilor si a umorului. facut public de JWT Worldwide, cea mai mare agentie in Statele Unite si a patra cea mai mare din lume.

Studiul, bazat pe o serie de interviuri realizate in prima jumatate a anului 2005 cu experti si oameni obisnuiti din toata lumea cerceteaza adevarurile si beneficiile comediilor pentru femei care aduc la un loc toatel elementele distinctive ale umorului feminin. Cercetand ce le face pe femei sa rada, JWT tinteste sa dezvolte abordari amuzante, mai bune si mai creative pentru piata ai carei consumatori sunt femeile.
"La femei, genul de umor care le face sa rada din toata inima si sa vrea mai mult vine atunci cand ceva sau cineva le atinge punctul H Humour Spot", a afirmat Martin Weigel, Global Planner pe Unilever Sunsilk la JWT. "Sa gasesti acest punct H inseamna sa intelegi in ce fel umorul feminin difera de cel masculin.

In timp ce umorul masculin tinde sa implice serii de bancuri menite sa creeze o anumita atmosfera, studiul a descoperit ca umorul tipic feminin se regaseste in principal la un nivel conversational spontan. Ele spun povesti care ar putea fi despre ce li s-a intamplat lor, ce au observat, sau ce le-au povestit alti oameni.

Pentru a se amuza, femeile folosesc ca material viata de zi cu zi, cu care se confrunta cel mai adesea si pe care se pare ca o prefera. Ele cauta ceva la care se pot raporta, dar care sa fie exprimat intr-o maniera originala si interesanta, explica Diana Coulson, Strategic Planning Director, JWT Paris. Pentru un astfel de stil pot fi folosite relatiile cu alti oameni, viata privata, copiii, munca, ceva ce au vazut la televizor, sau, in cercuri mult mai restranse, sexul.

Fie datorita naturii sau a educatiei lor, femeile au tendinta sa se transpuna pline de compasiune in pozitia altora, dupa cum reiese din raport. In timp ce umorul barbatilor porneste de la gandul subliminal Slava Cerului ca un mi s- a intamplat mie!, umorul feminin porneste de la intrebarea Ce-ar fi fost daca mi s-ar fi intamplat mie?. De asemenea, studiul a dezvaluit ca umorul feminin se bazeaza pe nepotriviri lucruri care sunt amuzante pentru ca sunt surprinzatoare si nelalocul lor intr-un anumit context, lucruri care sunt sarite de pe fix.

Marcile care vor sa atinga punctul H trebuie sa inteleaga ca umorul feminin nu inseamna ca trebuie provocat un ras continuu si nici nu trebuie sa incerci cu orice pret sa fii cel mai amuzant. Este vorba despre o sclipire in ochi; despre capacitatea de a observa lucrurile din viata de zi cu zi cu umor si compasiune; este vorba despre capacitatea de a scutura greutatea vietii si de a avea o viziune optimista asupra vietii. Exista o diferenta subtila si in acelasi timp esentiala intre o marca haioasa si o marca intr-adevar amuzanta, cu simtul umorului. Cea de-a doua categorie este cea mai pretuita de catre femei, a spus Weigel.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri