Volkswagen este primul producator de masini care a lansat o revista pentru clientii sai sub forma unei aplicatii iPad, scrie BrandRepublic.
Anuntul cu privire la DAS (Digital Automotive Space) coincide cu lansarea europeana a terminalului iPad.

Aplicatia gratuita care va fi disponibila in Marea Britanie si Europa va fi publicata trimestrial in cinci limbi. De asemenea, Volkswagen va publica o versiune online a DAS incepand din luna iunie.

“DAS este o parte importanta in strategia digitala de marketing a VW si ne da posibilitatea unui dialog interactiv cu utilizatorii nostrii. Obiectivul nostrum este de a transmite valoarea brand-ului si a produselor noastre intr-o noua dimensiune digitala prin care va fi create o experienta globala”, a declarat Luca de Meo, directorul de marketing al Volkswagen.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri