Bilant: 48 de campanii inscrise la Effie 2010

Anul acesta, in cadrul festivalului Effie Romania au fost inscrise 48 de campanii de catre 20 de agentii si companii.
Castigatorii premiilor Effie vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc joi, 10 iunie, incepand cu orele 19:00, la Opera Romana. Organizatorii festivitatii de premiere, precum si ai festivalului sunt IAA Romania (International Advertising Association) si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania).

Pe 9 iunie 2010, la sediul IAA, James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO, presedintele juriului Effie 2010 va sustine un seminarul “The Future of Effective Communications”, in cadrul caruia va discuta despre modul in care asteptarile vizavi de eficienta si masurarea acesteia se schimba in contextul comunicarii actuale, folosind diverse exemple de publicitate eficienta. Participarea la acest seminar ,in limita locurilor disponibile, este inclusa in pretul invitatiei pentru Gala Effie 2010 (300 lei+TVA/persoana pentru membrii IAA/UAPR si 400 lei+TVA/persoana pentru non-membri).

Effie reuneste cele mai recunoscute agentii din bransa, clientii si researcherii pentru a celebra eficienta colaborarii, tradusa in cifrele de vanzare.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri