Majoritatea cotidienelor nationale au inregistrat vanzari in scadere in perioada ianuarie-martie 2010, comparativ cu primele trei luni ale anului 2009, arata ultimul val de masuratori al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Singurele ziare care si-au crescut vanzarile sunt cele din trustul Adevarul Holding, Adevarul si Click, precum si Financiarul, parte a trustului Intact, care a plecat insa de la o cifra foarte mica. Scaderea cea mai mare a inregistrat-o Gazeta Sporturilor, de 35% in primele trei luni ale anului.

Pe primul loc in topul celor mai vandute ziare se mentine Click, tabloidul trustului lui Dinu Patriciu, cu vanzari in crestere cu 15%. Principalul sau concurent, Libertatea, editat de elvetienii de la Ringier, isi pastreaza pozitia a doua insa tot mai aproape de Adevarul, care ocupa locul trei. Pozitionat in categoria quality, Adevarul a reusit sa depaseasca in vanzari tabloidul CanCan, cu ajutorul investitiilor in marketing si insertiilor de carte.

Cu exceptia Jurnalului National, care isi mentine vanzarile la un nivel constant, toate celelalte cotidiene au inregistrat scaderi. Cotidianul generalist Gandul a fost depasit chiar de colegul sau de trust, Ziarul Financiar, pozitionat pe nisa de business.

Sursa: BRAT




















Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si