Friends Advertising a realizat procesul de naming si branding pentru reteaua de clinici private Anima, detinuta de A&D Pharma, cea mai mare companie farmaceutica din Romania.
Inchegata in jurul sloganului “Doctori buni aproape de tine”, viziunea de brand Anima a fost dezvoltata intr-o perioada de aproximativ 3 saptamani. Proiectul Anima a fost castigat printr-un pitch, desfasurat in noiembrie-decembrie anul trecut.

“Intr-un timp extem de scurt, Friends a reusit sa transforme o viziune de business intr-un brand care se impune azi pe piata serviciilor medicale de top din Romania. Cred ca agentia Friends stie, dincolo de marketing si comunicare, business. Iar asta e o valoare extrem de rara astazi”, declara Veronica Burlacu, PR manager Anima.

Echipa de creatie este formata din Bogdan Vintila, Art Director, Radu Manelici, Graphic Designer si Sorin Tranca, Creative Director, proiectul fiind coordonat de Ioana Teodorescu, Client Service Director.

Clinicile Anima - linia de servicii medicale a A&D Pharma, aduc pe piata romaneasca conceptul de ingrijire medicala “aproape de tine”. In prezent sunt operationale clinicile Anima Titan si Anima Victoriei, pasul urmator fiind inaugurarea clinicii Anima Pantelimon. Pana la sfarsitul anului 2010 reteaua Anima va avea cel putin 4 unitati, urmand ca in 2 ani clinicile Anima sa fie la 10 minute distanta de casa sau locul de munca al pacientilor.

Anima face parte din grupul A&D Pharma, alaturi de Sensiblu, cea mai mare retea de farmacii din Romania, Mediplus lider pe piata distributiei de medicamente si A&D Pharma Marketing&Sales, platforma de marketing si vanzari in domeniul farmaceutic in zona Europei Centrale si de Est.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri