Editia din acest an a Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud va atrage un numar record de telespectatori la nivel global, audienta urmand sa creasca cu cel putin 5% fata de acelasi eveniment sportiv din 2006, arata un studiu al IPG's Initiative, citat de Brandrepublic.
Potrivit cercetarii, fiecare meci disputat in timpul Campionatului Mondial din acest an ar putea atrage o audienta medie globala de 125 mil. telespectatori.

In plus, finala din 11 iulie ar putea deveni cel mai vizionat moment sportiv din istorie.

Campionatul Mondial din anul 2006 a atras o audienta live medie de 322 mil. telespectatori, si un reach de 638 mil. telespectatori.

De asemenea, editia din 2010 s-ar putea bucura si de o crestere a numarului de telespecatori de sex feminin, atingand nivelul de 42% din audienta.

Site-ul oficial al FIFA a fost al optulea cel mai vizitat website din Marea Britanie.

Pe de alta partea, un numar din ce in ce mai mare de telespectatori din Marea Britanie vor urmari meciurile din Campionat pe televizoare cu transmisie High Definition (HD). Vanzarile de astfel de televizoare au atins pragul de 28 de milioane pana la sfarsitul lunii martie 2010, potrivit Ofcom. Au trecut 40 de ani de la ultima modificare majora a modului de vizionare a Campionatului Mondial, cand in 1970 editia din Mexic a fost transmisa pentru prima oara color.

Vezi Ce pronosticuri au managerii din Romania pentru CM de Fotbal
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri