Habeas, compania care a revolutionat email marketingul prin crearea in 2002 a primului sistem de safe listing si certificare in domeniu este reprezentata in Romania incepand cu aceasta luna de catre White Image. Parteneriatul White Image Habeas ofera un model pentru comunicarea pe email la cel mai inalt nivel si are scopul de a oferi companiilor din Romania o transparenta mai mare a actiunilor de comunicare desfasurate.
Solutiile oferite de White Image in parteneriat cu Habeas se adreseaza atat clientilor nostri cat si firmelor care publica un newsletter in-house sau folosesc alte servicii de emailing. White Image a identificat si promovat intotdeauna cele mai noi si inovatoare practici in email marketing, iar Habeas intruneste din plin aceste conditii, fiind compania cu cea mai extinsa retea de parteneri, peste 35.000, cu cea mai stransa relatie cu marile ISP-uri (Yahoo, Hotmail, Gmail, AOL etc) si producatorii de solutii anti-spam si antivirus, precum si mari corporatii. In acelasi timp, Habeas este singura companie care ofera o platforma completa de servicii de email intelligence, incluzand:

- Audit: monitorizarea reputatiei, auditarea practicilor folosite;
- Certificare: safelist, delivery resolution, monitorizarea si solutionarea plangerilor de spam;
- Monitorizare: monitorizarea livrarii in Inbox a emailurilor (unde a fost livrat emailul, in: Inbox, Bulk, sau nu a fost livrat de loc.), monitorizarea in timp real a reputatiei.

Incheierea parteneriatului White Image - Habeas are rolul de a transforma platforma de comunicare White Image intr-una dintre cele mai stabile si mai complete, fiind la ora actuala comparabila cu orice sistem de email marketing oferit de marii furnizori in domeniu. In plus, sunt de parere ca know-how-ul furnizat de expertii de la Habeas si instrumentele lor de monitorizare vor deveni in scurt timp instrumente de referinta folosite de orice companie care doreste sa-si publice un newsletter, deoarece ele functioneaza proactiv, detectand eventualele probleme ce pot conduce la insuccesul unui astfel de demers (blocarea sau livrarea newsletterelor in folderul de bulk) inainte de lansarea efectiva a unui newsletter, declara Andrei Georgescu, Managing Director White Image

In prezent, mai mult ca oricand, livrarea emailurilor in Inbox este o considerata o misiune critica pentru orice afacere, mai ales daca este vorba de comunicate de presa sau mesaje tranzactionale (gen facturi proforma, confirmari de plata sau extrase de cont), pentru ca se poate intampla ca aceste emailuri sa sfarseasca in folderul Bulk sau sa nu fie livrate niciodata. Statisticile Habeas arata ca in prezent Gmail blocheaza 39% iar Hotmail 33% din emailurile cu permisiune.

Despe Habeas Inc

Habeas este prima companie care a dezvoltat un sistem de safe listing si isi desfasoara activitatea construind un model care sa legitimeze comunicarea pe email. Solutiile Habeas permit companiilor sa se identifice ca utilizatori ai celor mai bune practici.
Compania a fost selectata de MSN/Hotmail pentru a conduce actiuniile de safelisting si se bucura de aportul unora dintre cei mai reputati specialisti in domeniu printre care David Crocker (Principal, Brandenburg Internet Working) autorul a numeroase RFC si unul dintre cei care au stat la baza dezvoltarii prototcolului SMTP (protocolul prin care se trimit emailurile), Paul Hoffman (Director, Internet Mail Consortium), John Levine (membru IETF subgroup on Antispam), Michael D. Rathbun (membru Email Policy and Abuse Consultant). In prezent, reteaua Habeas numara peste 35.000 de parteneri. Sistemele Habeas sunt folosite si de leaderi in email marketing precum EmailLabs, StrongEmail sau Port25.

White Image Loyalty Solutions
White Image este prima companie specializata in solutii de loializare axandu-se pe administrarea proiectelor complexe proiecte de loializare prin email.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri