Scoala de creatie ADC*RO, un proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), da startul pentru cea de-a treia editie.
Inscrierile pentru concursul de admitere se pot face online, pe site-ul scolii, incepand cu data de 28 iunie 2010, pana la 1 septembrie 2010. Participantii vor avea de rezolvat un brief, in urma evaluarii tuturor inscrierilor urmand sa fie admisi la cursurile Scolii ADC*RO 60 de studenti. Criteriile pe baza carora tutorii scolii vor nota inscrierile sunt creativitatea, originalitatea si respectarea cerintelor briefului.

Cursurile scolii vor incepe la 1 octombrie 2010 si se vor desfasura pe parcursul a 12 saptamani, pana in februarie 2011.

“De ce sa faca un student scoala ADC? Pentru ca zilnic imi scriu studenti care imi cer un test pentru ca ar vrea sa se angajeze in publicitate. La scoala ar avea vreo 10 teste din care chiar si-ar putea face un portofoliu. Saptamanal cineva ma contacteaza ca sa ii puna o pila cuiva, dar Scoala ADC ti-ar putea pune vreo 12 pile, la 12 directori de creatie diferiti. Tot saptamanal primesc macar o cerere pentru un mic internship in agentie, insa Scoala ADC iti garanteaza ca vei face 'tutoratele' in doua agentii diferite. Pe scurt, in mai multe locuri poti invata publicitate mai bine sau mai rau, insa Scoala ADC este singura in care asta se face foarte practic si cu atat de mult contact nemijlocit cu oameni care ti-ar putea «kickstarta» cariera in publicitate“, explica Serban Alexandrescu, presedinte ADC*RO si director de creatie la Headvertising.

Pentru inscrierea in concursul de admitere nu se percepe nicio taxa. Pentru a urma seminariile scolii ADC*RO, studentii admisi vor avea de achitat, ulterior, o taxa de 500 de euro. La finalul scolii, cei mai talentati studenti vor beneficia de internship-uri in agentii de publicitate.

Printre tutorii care vor tine cursuri anul acesta se afla: Costin Popescu, Creative Director CAP; Dorian Pascuci, Creative Director ADDV Euro RSCG; Liviu David, Creative Director Next Advertising; Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii; Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising; Sorin Tranca, Creative Director Friends Advertising; Stefan Vasilache, Creative Director GMP Advertising; Valentin Suciu, Creative Director Odyssey.

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizat pentru a treia editie consecutiv de Millenium Communications.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri