Doua marci puternice, intr-o continua competitie, cu o comunicare pe masura bugetelor, vin in intampinarea clientilor cu noi campanii de publicitate.
Daca stilul Pepsi este acela de a se asocia cu vedete internationale din muzica, fotbal, cinematografie, punand un accent mare pe productie spectaculoasa, Coca-Cola, prin noul Cappy Tempo Light, merge pe cartea creativitatii. Ultimul scenariu al spotului Pepsi se prezinta cam asa: in lumea misterioasa a Hong Kong-ului, fotbalul si muzica se intrepatrund pentru prima oara intr-o reclama exploziva. Protagonisti: Jennifer Lopez, Beyonce Knowles si David Beckham. Acestea sunt singurele informatii care ne-au fost dezvaluite pana acum. La fel s-a intamplat si cu celelalte spoturi Pepsi, ale caror premiere au fost anuntate in prealabil, asa cum obisnuiesc marile productii cinematografice.

CAPPY DI TUTTI CAPPY. Coca-Cola Romania isi concentreaza eforturile in promovarea unei marci aflate sub umbrela sa, Cappy Tempo light, un produs ce a fost creat in exclusivitate pentru piata romaneasca. Sloganul "E usor sa te simti bine" va fi comunicat consumatorilor prin intermediul unui spot tv si a materialelor de activare la punctele de vanzare. Acest produs se adreseaza persoanelor care tin la silueta. Cuvantul-cheie al acestei campanii este "usor", in jurul caruia se invarte intregul concept creativ. Vizualul ne prezinta intr-un mod explicit beneficiile produsului. Capcana in care se cade este aceea ca poate crea senzatia ca publicul tinta este exclusiv feminin. Insa demonstratia a fost gandita in termeni de evidentiere a beneficiilor produsului si de aceea obiectia este demontabila. Campania Cappy Tempo este semnata de McCann Ungaria si adaptata de McCann Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri