Campania de lansare a brandului de apa minerala Bilbor, care va avea loc in perioada 24 iunie – 31 iulie, se ridica la circa 2 milioane euro, rate card (valoare bruta, fara discount-uri), anunta compania.
Mixul de comunicare va include o componenta de outdoor (260 de panouri in principalele orase din tara), o campanie de presa in principalele publicatii glossy si de business, publicitate in marile cinematografe din Bucuresti si din tara si o campanie TV, pe durata careia spotul va rula de peste 3500 de ori.

Spotul a fost realizat in zona Bilbor, judetul Harghita, locul din care este extrasa apa minerala, potrivit lui Doron Zilberstein (foto), vicepresedinte de marketing Bilbor Mineral Water. La realizarea campaniei au contribuit agentiile Publicis (creatie) si MEC (media).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri