Compania News International a introdus de vineri taxa de acces pentru site-urile cotidianului britanic The Times si editiei de duminica The Sunday Times, potrivit cotidianului britanic The Guardian.
Utilizatorii online care nu sunt deja abonati la editiile printate ale celor doua ziare vor trebui sa plateasca o lira pentru o zi de acces sau doua lire pentru un abonament de o saptamana, scrie 9AM.

Intr-o prima faza News International pune la dispozitia utilizatorilor o oferta, astfel ca orice utilizator care se inscrie va avea acces la ambele site-uri timp de 30 de zile pentru o lira.

La sfarsitul lunii mai compania a lansat noile site-uri The Times si The Sunday Times si au introdus un sistem de inregistrare pentru utilizatorii care doreau acces la continut.

Rupert Murdoch a anuntat in urma cu un an ca planuieste sa introduca taxa de acces pentru continutul online produs de News International. Publicatiile concurente, inclusiv Guardian si Daily Mail, au anuntat ca vor mentine continutul online gratuit, dar ca vor urmari cu atentie daca ideea lui Murdoch va avea succes.

In curand va fi introdusa taxa de acces si pentru tabloidele The Sun si News of the World detinute de News Corp.

Dupa introducerea obligativitatii inregistrarii cititorilor pe noile site-uri, The Times si The Sunday Times au inregistrat o scadere substantiala a numarului de cititori, in timp ce site-urile The Guardian si Daily Mirror au inregistrat cresteri importante ale traficului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri