Cresterea TVA ii va determina pe romani sa consume produse mai ieftine. Astfel, cel mai mare jucator din zona bunurilor de larg consum va lansa noi produse in aceasta categorie, a declarat pentru Wall-Street Narcis Horhoianu, director de marketing Procter&Gamble Romania.
“Cresterea TVA va genera o mutare a consumului catre nivele inferioare de pret si o tendinta de a cumpara produsele la promotie, sau din lanturile de magazine cu o imagine de pret foarte buna”, spune Horhoianu.

“In contextul actual, vom accelera implementarea planurilor companiei de a dezvolta o gama larga de produse, incluzind dezvoltarea unor produse foarte acesibile consumatorilor. In acelasi timp vom continua sa inovam si sa crestem performanta produselor existente”, a adaugat managerul.

La nivelul strategiei de marketing, companiile din FMCG trebuie sa-si inteleaga consumatorii si competitia pentru a-si ajusta comunicarea unei marci sau categorii de produse, spune directorul de marketing al P&G. Publicitatea este in continuare importanta, la fel si o “prezenta superioara” in magazinele relevante.

P&G Romania a fost in 2009 principalul investitor in publicitate, cu un buget de 261 milioane euro, la rate card (valoare bruta, fara discount).

Compania a realizat in 2009 afaceri de 596,5 milioane euro, in crestere cu 10,9% fata de 2008, si un profit net de 15,7 mil. euro, in scadere cu 33%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri