Reactia P&G la cresterea TVA: Vom accelera dezvoltarea de produse "foarte accesibile"

Cresterea TVA ii va determina pe romani sa consume produse mai ieftine. Astfel, cel mai mare jucator din zona bunurilor de larg consum va lansa noi produse in aceasta categorie, a declarat pentru Wall-Street Narcis Horhoianu, director de marketing Procter&Gamble Romania.
“Cresterea TVA va genera o mutare a consumului catre nivele inferioare de pret si o tendinta de a cumpara produsele la promotie, sau din lanturile de magazine cu o imagine de pret foarte buna”, spune Horhoianu.

“In contextul actual, vom accelera implementarea planurilor companiei de a dezvolta o gama larga de produse, incluzind dezvoltarea unor produse foarte acesibile consumatorilor. In acelasi timp vom continua sa inovam si sa crestem performanta produselor existente”, a adaugat managerul.

La nivelul strategiei de marketing, companiile din FMCG trebuie sa-si inteleaga consumatorii si competitia pentru a-si ajusta comunicarea unei marci sau categorii de produse, spune directorul de marketing al P&G. Publicitatea este in continuare importanta, la fel si o “prezenta superioara” in magazinele relevante.

P&G Romania a fost in 2009 principalul investitor in publicitate, cu un buget de 261 milioane euro, la rate card (valoare bruta, fara discount).

Compania a realizat in 2009 afaceri de 596,5 milioane euro, in crestere cu 10,9% fata de 2008, si un profit net de 15,7 mil. euro, in scadere cu 33%.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri