Wall-Street.ro se numara printre cele mai active publicatii care au acoperit domeniul telecomunicatiilor in perioada 5 ianuarie-5 iulie, cand a publicat 597 de articole despre aceasta industrie, se arata intr-un raport de monitorizare al MediaIQ.
Raportul, care analizeaza acoperirea media a principalilor jucatori din telecomul romanesc, arata ca publicatiile care au scris cel mai mult despre acest domeniu sunt Ziarul Financiar, wall-street.ro, Dailybusiness.ro si HotNews.ro.



Operatorul telefonic cu cea mai larga acoperire media este Vodafone, care a inregistrat 2.700 de aparitii in 196 de surse media (presa scrisa nationala sau locala, cotidiana sau cu diferite tipuri de periodicitate, TV, online, bloguri). Mai mult decat atat, mentionarile in media autohtone au crescut in intervalul 5 ianuarie-5 iulie cu 70% fata de perioada precedenta.

Liderul pietei de telefonie mobila, Orange, se situeaza pe pozitia a doua, cu 2.266 de aparitii in 199 de surse media. Evolutia Orange este de aproximativ 30% fata de perioada precedenta.

Pe pozitia a treia se claseaza Romtelecom, cel mai mare furnizor de telefonie fixa, cu 1.827 de articole aparute in 165 de surse media. La foarte mare distanta se afla Cosmote cu putin peste 1.000 de aparitii.

Pe ultimele pozitii se afla RCS&RDS (626 aparitii in presa autohtona), UPC (451 articole) si Zapp (245 aparitii).



MediaIQ este un instrument de monitorizare si analiza media, lansat in februarie de antreprenorul Alin Zainescu.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri